Stan

Nu har jag precis sminkat mig och väntar på att mitt hår ska torka lite. Stina och jag ska in till stan och jag ska se om jag kan hitta en t-shirt eller nåt sånt.

Igår så stod vi på loppis hela dagen ifrån klockan 6 på morgonen till halv 4 på eftermiddagen. Snacka om att man var trött sen eller. Jag sov i en timme sen och sen stack jag till Jonas. Vi tjänade ihop 800 kr iallafall så vi fick ju lite var! Vi ska stå där igen någon annan söndag så vi får lite till pengar =)

Imorgon är det vår sista dag på sommarlovet och då ska jag försöka sova extra länge tror jag? Sen vet jag inte vad jag ska göra, det får bli att gå och lägga sig i hyffsad tid så man orkar gå upp på morgonen. Usch jag kommer inte kunna sova för jag är alltid så nervös dagen innan skolan börjar igen. Nu blir det ju säkert speciellt mycket bara för att allt är nytt nu. Men det ska nog gå bra iallafall!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0