Stan

Idag åkte jag in till stan med´min moder och bror. Jag skulle se om jag kunde hitta en tröja idag igen, men inte lyckades jag. Jag vill åka in till karlskrona, jag är så trött på ronnebys affärer. Jag köpte torrschampoo på kicks som kostade 80 kr, så då måste jag ju testa det på måndag när jag egentligen ska tvätta mitt hår. Hoppas det är bra, för hon sa iallafall att hon tyckte det var jättebra. Jag köpte ett spel på ÖB också,haha. Det heter rollercoster tycoon 2, man ska bygga massa karuseller och så. Det var väl rätt så okej, det funkar nog när man har tråkigt,hehe.

Nästa vecka så ska vi spela upp våra sagor vi gjorde i skolan i grupper. Vi ska göra det för alla esteter, haha jag kommer skämmas ihjäl. Jag kommer bli jätteröd i ansiktet också för den delen, usch det är fan det värsta som finns! Vi ska iallafall vara i dom grupperna hela veckan och det blir säkert helt okej. Man lär ju känna andra så, det är ju positivt!

Nu ska jag gå, Puss!

RÖSTA PÅ WWW.HITTAATLANTIS.NU OCH RÖSTA PÅ TIGERBILDEN! SÅ ÄR NI GULLIGA =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0