Sprängs snart

Gud, vad mätt jag är!! Jag åt för mycket av maten känner jag och jag vill bara typ spy upp allt, haha. Idag har jag iallafall solat sen tog jag mig ett dopp i poolen, Jonas ringde sen men han kunde inte komma till mig. Men sen sa han senare kanske, men nu tycker jag att det är senare så nu går jag snart och duschar. Sen så la jag mig i sängen liten och läste lite veckorevyn och tittade på halva Confessions of a shopaholic. Jag blev så sugen på att titta på den sen Stina och jag såg den sist,den är verkligen hur rolig som helst. Hon är ju så jävla ful, haha =) Jag menar ju inte att hon är ful i utseendet men i personligheten, alltså menar jag att hon är så söt,  hiih =) Aja, nu ska jag nog duscha.Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0