Söndag

Nu har jag nästan precis kommit hem efter att varit och solat och badat i Vieryd =) Det var skönt, men mamma hade glömt solkrämen hemma så jag ser ut som en kräfta nu,haha. Det var första doppet i havet i år, haha jag har inte vågat bada ute än och det är ju kallt men rätt så skönt sen efter. Jag har sett att min bild har kommit in på www.hittaatlantis.nu som jag tycker att ni ska gå in och rösta på min tiger bild! Den är bäst! Man får en värdekupong på marabou också då!

Senare vet jag inte vad jag ska göra, Jonas och jag kanske skulle gå en runda eller nåt. Ikväll ska jag sova själv! Så jag ska gotta mig med lite twister och gossip girl! Jag tror väl att det ska gå bra, det känns rätt bra nu iallafall.Men om det gick bra på öland varför skulle det inte gå bra hemma då? Haha, vilka problem jag har.  Nu ska jag nog titta på ett avsnitt av gossip girl tror jag :)Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0