Söndag

Idag har jag inte alls gjort mycket, kan jag säga. Jag vaknade vid typ 9 och jag åt en fete stor frukost! JAg blev hur mätt som helst och klarade mig ända till halv 4!! Det är helt otroligt, jag tror jag ska börja äta en stor frukost varje dag. Jag blir hungrig efter typ 3 timmar annars, stört. Jag har haft sjukt tråkigt idag iallafall. Det ringde en på mopeden idag så dom var här och tittade men jag vet inte om dom var så intresserade. Tjejen var iallafall men dom andra vet jag inte. Dom skulle hem och fundera på det, så vi får se. Min bror och jag var på konsum för någon timme sen och så köpte vi lite godis men sen så tyckte jag det blev himla billigt. Jag tog upp kvittot och så såg jag att hon hade glömt att slå in min nutella, så jag fick den gratis! =) Snacka om att jag blev glad! Då kunde jag äta den med ett gott samvete, haha. Imorgon börjar jag inte förräns vid kvart i 12, sen går jag till 20 i 4 tror jag. Men det blir en slapp dag för först har vi bild sen datakunskap och sen foto. Jag har sovmorgon till 10 sen till onsdag, så det är skönt att få sova lite extra länge ibland också. Jag tror jag ska hälsa på min kära farmor på tisdag när jag har håltimme =) Det var ett tag sen jag var uppe hos henne. Jag funderar även på att ringa min pappa som jag inte har pratat eller sett  på en månad? Känner att jag vill hitta på något med han nu, så får se om han vill göra något med mig och min bror. Jaja, det är jobbigt att skriva och känner inte så mycket för att skriva längre. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0