Priserna är färdiga

Nu har jag satt priser på mina loppis grejer. Det är lite svårt för man vet inte riktigt vad allting ska kosta, men det går nog ihop sig. Just nu har jag ingenting att göra så jag har tråkigt som vanligt och jag saknar Jonas. Jag tycker att han kan komma hit och mysa lite med mig. Men han skulle iallafall ringa sen =) På fredag ska vi göra vofflor och mysa lite =) hihi. Vid nio ikväll ska jag titta på hur man blir av med en kille på 10 dagar. Den är ju rätt så okej, tycker jag. Det finns ju inget annat så det får blir det. Den går på tv4+ tror jag det var. Jag tror jag ska läsa färdigt min veckorevyn sen när jag ska sova också. Aja, jag har aldrig något intressant att skriva så. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0