Packning

Nu har jag nog precis packat färdigt, jag letar bara efter ett par vita tights. Jag vet inte riktigt vart dom har tagit vägen! Men jag tänkte iallafall lägga upp lite bilder på det jag har packat ner.

Skor

2 par jeans

En kjol,en klänning,1 vit t-shirt och ett vitt linne, en blå tunika, och en större
svart tröja.Det blev något linne till också.


Min marc o polo väska

En liten väska måste man ha också.

En bikini + en bikini till som jag packade ner lite senare så jag orkade inte
ta kort på den med,

Det är typ de jag har packat ner + lite till. Tex harry potter boken som jag läsa när jag ska sova,hihi. Sen smink och deoderant och massa behövande grejer. Min kamera ska ju också med.Det är säkert något jag har glömt men det märker jag väl när jag är där antagligen. Aja, nu ska jag gå. pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0