Onsdag

I morse tog det verkligen imot att gå och jobba men jag fick pallra mig upp. Det kändes som om det skulle bli en stressig dag för efter jag hade jobbat skulle jag hjälpa Jonas med hans syskon sen skulle jag ut med hunden och det kändes lite tajt asså. Men det gick iallafall, när jag kom hem för typ 1 timme sen så behövde jag inte gå med henne för då skulle dom andra ut med henne istället. Så nu sitter jag här och gör ingenting. Funderar på om jag titta lite på gossip girl, det är as bra ju! Förstår inte att jag inte tittade på det innan?

Haha, jag råkade låsa in mina jobbnycklar i en källare idag (Y)! Men jag hittade en sen som kunde låsa upp till mig så jag kunde ta dom igen. Nu är det iallafall bara 2 dagar till att jobba och det känns jävligt skönt måste jag säga! Sen är jag ledig i 4 dagar sen börjar skolan. På söndag ska vi stå på loppis, hiih. Hoppas vi säljer mycket! Jaja, nu ska jag gå. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0