Löööööördaaag

Jag vaknade för typ 10 minuter sedan, helt otroligt! Det var skönt att få sova ut lite. Igår så tittade Stina och jag på Confessions of a Shopaholic, haha den är så jävla bra! Sen så tittade vi på Harry Potter men jag var så trött så jag somnade typ efter 5 minuter eller nåt som vanligt.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jag funderar på om jag ska städa mitt rum lite? Sen kanske jag ska packa det jag ska ha med mig imorgon till Öland.Det vore ju kanske smart! Nu ska jag se om jag kan få upp Jonas ur sängen så vi kan äta frukost =) Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh har dom den filmen?? kan vi få låna den isåfall? Pusss

2009-08-01 @ 17:30:01
Postat av: Anna

åhh har dom den filmen?? kan vi få låna den isåfall? Pusss

2009-08-01 @ 17:30:50
Postat av: caroline

Nej, men om du går in på www.tvshack.net så väljer du movies så finns det hur mycket som helst där. Vi kopplade datorn till tv:n så vi kunde titta där istället. Jag vet inte om fredrik har någon sån kabel? Det är helt okej bild också, men du får låta den buffra lite också.

2009-08-01 @ 18:48:34
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0