Första skoldagen avklarad!

Guud, jag var jättenervös imorse när vi skulle till skolan. Men efter att vi alla hade satt oss i klassrummet så kändes det bra och jag tror att vi blir en rätt så bra klass än vad jag trodde innan. Lärarna har bara gått igenom en massa information idag, vilket har varit väldigt drygt. Vi har fått jättebra mentorer eller asså vi har 3 stycken typ men varje inriktining i estet har en var av dom. Jag vet inte vad man ska säga men alla är iallafall jättebra! Vi slutade ungefär vid halv 3 sen så gick Stina och jag till mamma och fikade lite =) Det blev en negerboll och en chokladmuffins, det var gott. Sen kollade vi lite i stan eftersom det tog lite tid innan bussen kom. Men jag var hemma vid 4 typ och sen åt jag lite. Så nu har jag bara tagit det lungt efter det. Har fått veckorevyn idag med så jag får se om jag orkar läsa den idag eller inte.

Imorgon så ska vi inte vara så mycket i skolan, lärarna sa mest att vi skulle vara ute så jag vet inte vad man ska ha för kläder imorgon? Det skulle ju bli fint väder, så jag tänkte ta en kjol men då har jag inga bra skor att gå i om vi ska gå en massa. Äsch, jag hoppas jag hittar något iallafall. Imorgon så börjar ju alla 2 och 3or också så det blir säkert roligare när det är mer folk i skolan. Men nu ska jag gå och se om jag hittar några kläder! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0