Andra skoldagen

Idag har det inte varit lika mycket information som det var igår, tack och lov. Vi började vid halv 9 sen så gick dom igenom vår studieplan sen fick vi fylla i lite grejer i den. Stina och jag gick och åt hamburgetallrik för vi var inte alls sugna på fisk idag. Sen så gick vi en runda till brunnsparken för att besvara lite frågor sen fick vi sluta och då var klockan halv 1. Så det har varit rätt så lugnt idag, fast ändå drygt eftersom vi inte får göra nånting typ. Men imorgon så börjar vi med estetisk orientering eller verksamhet eller nåt tror jag vi skulle göra. Jonas sa att vi skulle ha afrika tema, så det ska väl bli lite spännande och se vad vi får göra =) Vi ska ha det tills nästa fredag sen så börjar vi med det vanliga schemat. Hoppas det blir kul! Nu vet jag inte om jag ska ut med bella eller inte, så Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0