Tv är bra ibland.

Nu har jag precis tittat färdigt på de repriser jag vill se av Desperate housewives och Gret's anatomys. Eftersom att jag aldrig ser det mitt i veckan så tittar jag på repriserna istället. Men det var bra och jag undrar om Izzie kommer att dö men antagligen inte?dom har ju alltid sådan tur i serierna,haha. Iallafall så grillade vi korv innan och det var gott. Och sen ska jag till Jonas för nu är han på musikal igen och sen har han bara imorgon med och då rakar han bort sitt skägg! haha :) lite kul faktist. Här får ni ser hur mina klänningar som jag köpte på nelly.



Bilderna blev inte så bra men man ser ju iallfall hur dom ser ut.
Vila-299 kr




Mina UK- 750kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0