Tråk dag.

Just nu är jag hos Jonas och jag gör ingenting typ ska snart hem för att Jonas ska öva på sin musikal grej tror jag det är. Jag vet absolut ingenting om vad jag ska göra, det är ju inget fint väder heller + att jag är förskyld :( Men jag brukar ju inte vara sjuk så man får ju ta det när det kommer. Men jag går ju i skolan iallafall, kan ju vara lite jobbigt men så är det. Måste öva på kemin med, glömde att ta hem den i fredags och vi ska ha prov på torsdag. Det kommer inte gå så bra skulle jag tippa på, jag fattar ingenting av det vi håller på med nu. Fast det är ju bara 2 månader kvar sen är det sommarlov =) och då börjar man gymnasiet, usch jag kommer vara jättenervös :O jaja , nu ska jag mysa lite med Jonas tror jag , höhöhö :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0