Tandläkaren

Jag ska vara hos tandläkaren idag klockan 9. Men så tänkte jag att jag skulle ta sovmorgon men  inte kunde jag sova. Så nu har jag bestämt mig för att gå till skolan iallafall och sticka efter 45 minuter eller nåt. Jag slipper att springa kvatersrundan idag som då är typ 2 km och det är hur jobbigt som helst. Jag måste förbättra min tid på den så jag kan höja mig till VG typ. När jag kommer hem så ska jag titta på ett nytt avsnitt av The Hills, höhöh :) Det är bra! Jag fattar bara inte hur Heidi kan vara tillsammans med det aset! Och nu såg jag att dom hade gift sig också. Jag bara längtar tills dom ska göra slut om dom gör det? Jag hoppas! Nu ska jag gå , Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0