Stan

Idag efter skolan så ringde jag till Stina men då skulle vi inte in till stan. Men sen efter att jag hade ätit mackor så ringde Stina mig och frågade om vi skulle in till Stan ändå så det blev det. Jag hittade kanske ett par skor och dom kostar 600 men jag vet inte redigt om jag vill ha dom. Jag tror att jag väntar tills vi ska till Göteborg iallafall. Jag vet nu iallafall att jag ska få lite pengar av pappa när jag ska dit så det blir nog bra med pengarna också. Vi åt gyrostallrik i stan också och det var gott men jag var mätt men jag åt ändå. Men det var enbart för att det var gott. Nu ska jag nog gå och duscha och titta vad det är på tv. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0