Snart slut på påsklov

Jaha nu är påsklovet snart slut och det känns lite jobbigt för det har kännts som om det är sommarlov lite. Men det är väl pågrund av värmen :) Än så länge idag har jag inte gjort så mycket kan vara för att klockan bara är halv 1. Men jag har ritat lite sen var Johan och jag ute och sköt lite. Jag tror att jag ska gå och duscha, kanske blir att bowla ikväll. Det är ju alltid kul, när man inte får jätteont i fingrarna.

Igår så kom Jonas till mig och då gick vi och Johan till konsum för att gotta oss. Det blev chips och choklad :) och även Bedtime stories igen för min del. Har sett den 3 gånger nu, haha  men det går. Jag hittade även en annan klänning nu som var 200 kr billigare men jag vet inte om det kommer att passa på mig, det är så jobbigt när man inte kan prova kläderna. Men jag tror jag ska skicka efter den annars får jag väl skicka tillbaka den om den inte passar. Nää nu ska jag duscha, Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0