Snart helg !

Nu är det snart helg igen och veckan har gott jättefort. Men det ska bli skönt med lite helg nu ändå. Idag hade vi nationella i matte och jag tror att jag kan få G kanske, jag hoppas på det iallafall! Annars har väl dagen varit helt okej lite seg ibland och sista lektionen hade vi en helt dum i huvudet lärare, haha. Ja men hon var iallafall helt konstig, vi fick inte änns diskutera det vi håller på med i So:n. Jaja, så kan det va. Idag fick jag tillbaka min väska som min syster har lånat ett tag nu och jag har längtat efter den,hehe! Nu är det bara 7 veckor kvar till sommarlov och jag vill veta nu om jag har fått något sommarjobb. Jag har förresten fått mina klänningar idag men mamma hade inga pengar så vi kan inte hämta ut dom idag. Men ni ska få se när jag har fått dom :) Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0