Slappis dag

Idag så vaknade jag vid 10 :O det är helt otroligt, jag brukar alltid vakna vid typ halv 9 eller nåt. Så jag har sovit extra länge idag. När Jonas och jag åt frukost så tittade vi på råttatouille fast jag har redan sett den typ 4 gånger innan. Men den är rätt bra faktist. Sen så följde Jonas mig en bit i det fina vädret :) Han skulle spela fotboll i dag och efter det så har han lovat mig att vi ska äta glass för vi har sagt det i några dagar nu men aldrig blivit av, men idag så ! Då ska jag smaka den nya med Ben & Jerrys om den finns, (hoppas).  Nu har jag precis badat och håller på att fixa håret, så får se om det blir fint sen ? Det ska bli fina lockar iallafall. 

Mamma åkte precis till Anna för hon mår inte alls bra, men det var inget att göra åt sa doktorn. Jag hoppas iallfall att hon inte smittade mig när dom var här igår :O Men det tror jag inte. Hoppas att hon blir bättre snart då. Anna skulle egentligen kommit idag också men så blev det ju inte då.'

Någon som vet vad man kan hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0