Slappar

Sigge :)

Nu så har jag precis badat och har legat framför tv:n hela dagen.  Har tittat på Brothers and sister och Desperate Houswives. Sen gick jag och badade och det var skönt. Stina frågade om jag ville komma och lyssna när hon spelade i kyrkan idag men jag tror jag skippar det för jag tänkte att jag bara skulle ta det lungt i dag. Får ju då hoppas på att jag blir bättre tills imorgon. Men jag ska fråga mamma om vi kan åka till Maxi sen tänkte att vi måste köpa presentpapper så jag kan slå in älsklings present eftersom han fyller år imorgon. Sen tänkte jag köpa en grej till , höhöhö. Nu tror jag att jag ska lägga mig framför tv:n igen och se om det finns något bra :) Puss !

Kommentarer
Postat av: Stina

Vilken sööt bild! :D

2009-04-05 @ 21:42:14
URL: http://stinisstinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0