Sjuk

Usch förskyldningen är mycket värre nu, får gå och snyta mig hela tiden. Det är lite jobbigt när man 'är i skolan egentligen ska jag vara hemma men man missar så jävla mycket då. Får väl se hur jag mår imorgon, jag hoppas verkligen det har blivit bättre då. Nu blev jag jättekissig också men båda toaletterna är upptagna så jag får vänta lite. Skulle egentligen tittat ¨på när Jonas är med i en Pelle svanslös musikal ? tror jag det är. Men jag orkar nog inte det så vi ska träffas sen och då ska vi kanske äta tårta eftersom han fyller år idag :)  Jag måste plugga kemi också men jag orkar verkligen inte så jag får se om jag gör lite imorgon >.< Nu ska jag göra nåt annat, heejs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0