Segis dag

Idag så var ju jag hos tandläkaren och jag hade inga hål, vilket jag är glad för. Sen så stack jag hem efter det för att vi hade lite hål så då åt jag hemma och dp blev det omelett.  Skolan sen var rätt dryg men man överlevde ju iallafall. Jag måste egentligen plugga men jag orkar inte. Idag har jag ätit stuvade makaroner och falukorv! asså det är verkligen as gott!!! Jag passade på att göra det nu när mamma inte är hemma eftersom att hon inte tycker det är så gott. Efter det så gick Johan och jag ut med Bella och det tog väl 40 minuter eller nåt så man har ju rört på sig lite idag. jag får så dåligt samvete för att man kör moped nu ibland för då rör man ju inte på sig. menmen.Just nu sitter jag ute och passar Bella så hon inte skäller ut någon som går förbi eller nåt. Jag har inte heller gjort som psykologen sa att  jag skulle göra och jag ska dit på torsdag så jag får väl se om det blir idag eller imorgon. Jag fattar itne varför det är så svårt ? Jag får väl se om man kan ta tag i sig själv nångång. Jag vill till ÖB och köpa en fotboll så att man kan kicka lite och sånt, det är kul!  Då har man ju lite man kan göra också om man har tråkigt,. Sen vill jag ha en studsmatta också men det har jag inte pengar till. Haha nu ska Bella skita, trevligt, men det är ju något som vi alla gör,höhö. Imorgon blir det att åka in till stan med Stinis . Men ööööööök nu åt hon upp lite av sitt bajs, fy fan vad äckligt!!!!! aja men jag ska iallfall till stan med Stina och det äröppet till 9 på kvällen så de kanske inte blir att man åker in direkt efter skolan men vi får se. Nu ska jag nog ta in Bella och fösöka göra lite läxor. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0