Påsklov !

Nu har vi äntligen påsklov, fast det var lite tråkigt eftersom vi hade rätt kul idag :)  Och jag mår jättebra, jag är bara lite lite täppt i näsan och det går ju faktist att leva med i några dagar. Kemi provet gick där imot skit :O jag tror inte jag fick G änns. Usch , jag hatar att göra omprov >.< Men man får väl se om hon kan vara lite snäll kanske ? Jaja,skolan idag har iallafall varit rolig och bra :)

Nu ska jag nog snart ringa till Stina för hon gick precis ifrån msn, för sen ska jag till henne och då ska vi ha filmkväll och snacka lite skit kanske ? :) Tror vi skulle titta på Twilight för jag har liksom inte sett den än :O och folk säger att den är jättebra, så jag får väl se. 

Imorgon så hoppas jag att det blir jättefint väder så man typ kan grilla kanske?  Och jobba lite på brännan fast man kanske inte ska klä av sig för mycket när jag precis har varit sjuk. Imorgon kommer också Olas mamma och pappa på fika så det ska också bli gott med lite kakor (a) Usch jag måste verkligen sluta äta så mycket :O haha. Kommer sluta som ett berg sen :P  Men nu ska jag titta lite vad mamsen gör och sen ska jag gå till Stina :) Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0