Onsdag

Nu har jag precis tittat färdig på Top Chef och det var bra =) Men jag ville att den andra skulle vinna, jag vet inte varför men jag bara kände det att det var han. Annars idag så har jag och Jonas gjort pinochiotårta och den blev god som vanligt. Sen har jag och Ola varit ute med hundarna eftersom mamma jobbar sent idag. Jag känner att jag börjar på ont i nacken, usch jag hatar det och sen får man bara ont i huvudet.

Stina och jag har bestämt oss för att vi ska bli designers och vårat märke som jag kom på ska vara  SnC, Coolt då tyckte vi, höhö. Får väl se hur det blir med det. Nu tror jag att jag ska ringa Jonas =) Puss !





Den här bilden tog jag ute i skogen häromdagen :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin bild ;) Puss

2009-04-15 @ 19:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0