No money !

Idag så gick jag upp vid halv 8 för att jag skulle följa med min bror till stan idag. Han skulle göra en synundersökning och sen kollar kläder så jag skulle vara lite smakråd och det är ju alltid kul. Själv så har jag inga pengar så för mig blev det ingenting. Vi fikade också hos mamma och det var gott ! Senare så ska jag till ungdomsmottagningen för att prata lite, sen så kanske övningsköra? =) Få se om mammsen vill det.

Jag har hittat en jättefin klänning på nelly som jag tänkte att jag kunde ha på skolmiddagen och skolavslutningen. Men den kostar typ tusen kr och det har jag inte pengar till. Så jag tänkte om jag kunde få 500 av mamma och 500 av pappa så kan man kanske köpa den, men sen behöver man också ett par skor och det kan ju också gå på rätt mycket. Usch vad kläder och skor ska vara dyrt. Jag vill tjäna pengar nu så man kan shoppa redigt rejält ! Eller typ vara rik, då hade min värld varit helt fantastisk. Tror jag? Fast då hade man väl blivit så bortskämd och bitchig, kanske kanske inte. Nää jag hade varit rätt snål ändå tror jag. Jaja, nu ska jag inte babbla om det, Men jag vill verkligen ha klänninge och sen ett par fina pumps ? Det hade ju  varit något kanske! Jag ska iallafall visa klänningen för mamma idag så får man se vad hon säger. Nu ska jag leta efter skor, hihi.


Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0