Nästan frisk !!!

Igår efter att jag hade duschat så märkte jag att jag typ skulle vara frisk imorgon (alltså idag) och när vaknade så var jag bara lite täppt men jag mådde bra annars :D Fan vad glad jag blev, fast det har runnit lite i ena ögat men det har gått bra ändå :) Gött ! Idag så har skolan varit helt okej, har varit slappt tycker jag. En lärare sa att vi skulle gå in i klassrummet och vänta på att vår franska lärare skulle komma men efter typ 25 minuter så gick vi. Sen efter 20 minuter eller nåt så skickade Sanna till Sara att vi skulle skynda oss till franskan för att hon var as sur så när vi skulle gå och precis nästan var igenom dörren så kom hon skrikande bara "så det är här ni är " ! Asså jag blev as rädd :O haha hon skrämde ju livet ur mig. Men vi fick ha lektion i 20 minuter sen ändå :P På hemkunskapen så gjorde Carro, Nathalie och jag currygryta med ris till och sen fick vi i uppgift att göra en kaka ockå och det var typ snoddas :P Så det blev lite rörigt men det blev as gott :) Så nu vet jag inte vad jag ska göra sitta och slappa lite framför datan tror jag sen får jag väl plugga lite till för imorgon är det ju prov :O få se hur det går ska väl förhoppningsvis få G iallafall. Och jag vill att det ska vara fint väder, det är typ mulet >.< men jag har ju hört att det ska vara fint väder i veckan så får väl se om det blir finare.


Imorgon ska Stina och jag ha filmkväll igen :P :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0