Min dag.

Nu har jag precis tittat igenom SO:n som vi har tills imorgon och jag tror att jag kan få VG för jag kan det man skulle kunna iallafall. Jag tyckte att det var lite jobbigt att gå på stan idag, det var inte så roligt.Det kanske kan vara det för att vi är där hela tiden nu,hehe. Stina och jag skulle gå upp på andra våningen och då var rulltrappan sönder. Så när vi skulle gå upp där så ramlade Stina i typ mitten av trappan och de taggarna fick hon in i benet! Det var hur äckligt som helst så vi gick bort till mammas jobb så hon fick plåster för det blödde rätt mycket. Jag bara skrattade för det såg så jävla roligt ut men det var ju inte kul att hon skadade sig. Det såg ut att göra redigt ont, usch. Men hennes plåster var fina, hehe. Nu sitter jag och väntar på att Jonas ska komma, hihi.  Jag är så stolt över mig själv för jag har inte ätit godis på 3 dagar! Det är helt otroligt tycker jag, haha jag brukar alltid äta godis typ varje dag annars. Men nu har det gått redigt bra! Jag var jättesugen idag men jag motstod:) Imorgon kanske det kan bli något lite eftersom det är Valborg? Fast jag kan säker stå imot det också. Nu ska jag gå ut å leka lite med hundarna tror jag. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0