Måndag

Idag så har det varit fint väder så jag tvingade Jonas att följa med mig ut i skogen,för jag tänkte att jag skulle ta lite fina kort men då hade dom sågat ner typ jättemånga träd ! Jag fattar inte varför , det var jättefint där inne och nu ser det hur fult ut som helst. Usch vad sur jag blev, jag ville ju ha lite fina kort men icke. Iallfall så skalade jag lite potatis sen så tittade jag på en film som hette 7 dagar och 6 nätter fast jag har redan sett den innan men den är rätt bra. Efter det så lagade Johan och jag mat och det var gott. Jag har även börjat ta medecin för magen igen för den fungerar ju fortfarande inte, det är jobbigt men jag ska till doktorn nästa vecka och då ska vi prata om min huvudvärk. Jaja, jag kommer inte på något att skriva idag så nu ska jag nog dra mig iväg här i från.
Puss !

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Ja det är alltid så fult när de hugger ner massa träd.

Kram Sandra

2009-04-13 @ 20:00:03
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0