Lördag

Imorse när jag vaknade så satte jag mig framför tv:n och tittade på Dr Phil, och då var det en kille som var 15 år som hade blivit mobbad, jag vet inte om det var sen han hade börjat skolan men det var ett par år iallfall. Sen så orkade han inte mer så han hade tagit livet av sig med en pistol på skolans toalett :O asså jag förstår inte hur man kan göra så mot någon? Det är helt sjukt, det är ju tur att man inte går i skolan i USA iallafall. För jag tror det förekommer mer mobbning där än vad det gör här.

Efter att Jonas hade vaknat så åt vi frukost sen fixade jag mig lite och sen åkte vi in till stan. Det är sjukt tråkigt här, det finns ingenting att göra eller titta i några roliga affärer. Så vi åkte hem efter 1 och en halv timmer ungefär. Plus att jag inte hittar den nya glassen men Ben & Jerrys , jag vill smaka den ! Fast den är rätt dyr, men jag ska ändå smaka den nån gång, Jonas och jag kanske skulle till kiosken sen så vi kan ju se om den finns där ,annars få det bli mjukglass.

Snart så skulle Anna och Fredrik komma, för vi skulle fixa mat tills mamma kommer hem :) Och då blir det grillad fläskfile och hemma gjorda klyftpotatis, sallad och sen ska jag göra en vitlöksås :) Det är gott ! Nu ska jag se om jag hittar något roligt att göra här i hålan :P Puss !

Kommentarer
Postat av: Leia

Mja, kanske. Fast jag tror att det är lika mycket mobbing. Man får ju tänka på att de dessutom är fler.



Kramar!

2009-04-11 @ 20:13:38
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0