Kalas!

Idag så blir det kalas hemma hos Jonas för att han har fyllt år. Och då blir det mat och tårta men jag sitter faktist och äter en hamburgare nu men jag kan nog klämma i mig lite mat sen också det blir ju inte förräns några timmar till. Idag så vaknade vi rätt tidigt och då gick vi ut och lekte med Alva och Elias sen så gick vi till ÖB för att se om det fanns någon god glass, men icke så jag köpte choklad istället. Sen bakade vi tårtan och sen hämtade mamma mig för jag var tvungen att åka hem å duscha å byta kläder och så :) Föresten så har jag beställt 2 klänningar nu! Fast vi ska skicka tillbaka den ena om jag inte får den sen ändå (a) haha man vet ju aldrig. Men det blev inte den klänningen jag egentligen helst ville ha men detta kanske också bli bra, hoppas jag iallafall :) Men det kommer väl i slutet at veckan tror jag. Nu ska jag äta upp min hamburgare sen ska jag nog ringa älskling , vi har varit tillsammans i 2 år imorgon! Det är kul :) puss !

Kommentarer
Postat av: Stina

Grattis på 2 års dagen :D

2009-04-19 @ 10:51:51
URL: http://stinisstinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0