Igår och idag.

Igår så var Stina och jag i stan och då jag köpte ett par skor och ett par svarta tights. Vi var också och fikade chokladmuffins med vaniljkräm i, det är gott! Stina köpte också ett par skor, hon ville ha såna som jag köpte men fanns inte i hennes storlek. Storlekarna var helt konstiga i dom skorna, jag har vanligtvis 37 / 38 men i dom fick jag ha 40 :O dom var jättesmå. Dom kostade bara 100 kr och det är bra när man har ont om pengar! Jonas mamma fyllde även år igår också så jag köpte en blomma och en kruka till den. Sen så grillade vi och åt tårta, men tårtan var inte så god.

Idag så ska jag på någon Josef musikal som Jonas är med i. Jag hoppas den är bra! Sen så ska vi vara hemma hos mig ikväll och då blir det nog någon film eller nåt. Få se om jag orkar hyra någon sen. Mamma och Ola ska på 40 års fest så vi har huset själva idag. Jag fick nyss reda på att Ola satte upp den nya poolen igår :) Det ska bli skönt när det blir riktigt varmt sen å bada ! Jag längtar tills det blir redig sommar! Men nu ska jag nog fixa håret lite. Hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0