Härlig dag !

Idag så har det varit en rätt så bra dag tycker jag :) Hade lite brottom hem efter skolan, var tvungen att äta innan jag skulle till farmor så jag var hemma 5 över 1 och bussen går halv 2. Så jag åt och la mina idrottskläder i tvätten och så sen så stack jag kvart över och det blev lite stressigt men det gick,. Sen när vi kom till farmor så bjöd hon på frallor :P och lite fika. Så vi var där till 5 typ och det var trevligt tycker jag, farmor är så söt, haha :)  sen så hämtade mamma oss och då åkte vi till ÖB sen övningskörde jag men det var faktist lite tråkigt för jag gör  bara samma saker hela tiden :P Men jag kanske ska lära mig det jag gör nu innan jag går till nästa steg som mamma sa. Sen  har det varit as najs väder idag, har varit jätteskönt :) NU KOMMER SOMMAREN :D ! '


Nu väntar jag på att Jonas ska ringa mig för vi ska köpa godis sen ska vi vara hemma hos mig idag =) Men jag tror han på rappa på lite om vi ska inna för det stänger om en halv timme :O Imorgon måste jag köpa presentpapper så jag kan slå in Jonas present eftersom han fyller år på måndag.  Jag fick reda på att Jonas inte änns har duschat än så det blir nog inte att köpa godis iallafall.  Jaja ,man kanske kan klara sig utan choklad ändå och köpa det imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0