Glass !

Nu har jag smakat Ben and Jerrys nya glass wich :) Och den var rätt god men dyr. Den smakade nästan precis som mina chocolate chip cookies jag gjorde för någon månad sen. Men det blev nästan lite mycket sen i slutet så jag gav den till Jonas sen. Älskling kommer hit sen så ska vi och Johan (bror) titta på Twilight, jag vill gärna se den igen så jag har tjatat på dom för dom har ändå inte sett den. Så jag fick min vilja igenom ikväll. Det känns nästan som om jag är lite hungrig igen,men det var ju faktist typ 5 timmar sen jag åt så kanske kan man ta en macka eller nåt? haha det är helt sjukt , jag kommer sluta som ett berg sen >.< Men man lever ju bara en gång i livet, fast man ska ju vara nöjd med sig själv också. Och det är man väl kanske inte sådär jättenöjd med precis, iallafall inte min kropp. Äsch nu ska vi inte tänka på sånt inte, nu ská jag se om jag hittar något roligt att göra =) Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0