Fredag!

Skolan idag har varit slapp och bara 3 lektioner. Gick tyvärr inte så bra på idrotten idag, haha! Det var kul iallafall. Jag kunde inte koncentrera mig och typ ramlade hela tiden, jag är helt konstig idag,haha. Mamma har hämtat ut klänningarna idag och dom var fina men jag vet inte om den ena var för kort? Jag behöver isåfall svarta tights eller nåt till. Men jag ska se vad mamma säger ikväll när hon kommer hem. Jag har nu ätit korv för att Stina och jag ska in till stan idag igen. Jag trodde det skulle vara billigare idag men det var nästa vecka :( ibland blir man bara ledsen alltså. Men jag får väl åka in nästa vecka också kanske? hehe. Jag ska iallafall se om jag kan hitta ett par tights å lite så. Usch jag har bara 350 kr kvar, jag kommer aldrig överleva. Någon som vet något sätt man kan tjäna pengar? Jag fick något brev nu så jag kan tjäna pengar på att svara på frågor och sånt men jag vet inte redigt om jag vågar det? Man ska lämna ut banknummer och allt sånt. Och man kommer säkert inte tjäna så mycket pengar ändå även om  de skulle vara säkert. Jag vill jobba eller nåt på helgerna men hur lätt är det när man bara är 16 år? Det suger ibland. Jag tycker att Stina kan ringa nu så vi kan åka in till stan nu.  Jag tror att jag ska ringa och kolla hur det går för henne. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0