Första skoldagen..

Nu har jag precis ätit och kommit hem ifrån skolan. Det har faktisti varit en rätt så bra dag för de har varit slappt tycker jag, Jag gjorde färdigt kalsongerna i slöjden som jag ska ge till Jonas fast jag vet inte om jag ska sy dit ett hjärta på benet typ eller vad man ska säga? Det hade nog varit rätt fint men jag vet inte om jag orkar det. Men dom blev fina, Julia sa faktist att dom såg ut som om dom var köpta så jag blev ju rätt stolt måste jag säga, hehe. Vi hade ett gammalt nationella i matte idag och det gick verkligen skit. Jag kommer inte klara G på det på torsdag eller onsdag eller när vi nu hade det. Jag har ju typ precis G i vanliga fall men jag tror inte jag kommer att klara nationella, det var helt stört.

Jag längtar tills jag får mina klänningar ifrån Nelly =)!   Pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0