Första dagen på lovet..

Igår så hade Stina och jag filmkväll så vi tittade på Twilight och den  var jättebra :) Och han var ju faktist rätt snygg som alla säger fast ibland så ser han ju lite psyk ut kom Stina och jag framtill :P Men inte visste jag att det skulle komma fler filmer, men det är ju bara bra om dom fortsätter att vara bra :P Jag åt inte så mycket godis för jag mådde illa sen som vanligt .

Idag är det jättefint väder och med det ska jag vara ute och vi kanske ska grilla :) Ska fråga Ola om vi ska sätta upp den nya poolen med så den kan bli varm till sommaren. Sen funderar jag på om det är idag eller imorgon man får påskägg?Mamma trodde det var imorgon, men men.  Jonas ligger och sover och jag är redan uppe så jag vet inte vad jag ska göra nu? Får väl se om jag kommer på nåt :O Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0