Dryg dag.

Idag har skolan varit lite jobbig och jag har snytit mig typ var 20 minut >.< Sanna sa att jag skulle stoppa upp vitlök med papper runt men det hjälpte inte på mig + att det sved pågrund av att jag är torr nu vid näsan :( Vi har ju iallfall inga läxor men har kemiprov på torsdag som jag tyckte jag kunde hyffsat iallafall jag orkar inte satsa på mer än G på detta provet. Men nu är det bara 2 dagar kvar sen är det påsklov ! :) Skönt.  Jag typ sitter här och gråter, nää men mina ögon bara rinner, det är så fult när man sitter med papper på lektionerna och torka ögonen så folk tror man är ledsen :P Usch jag borde vara hemma och vila egentligen... Men jag ska nog klara dom 2 sista dagarna sen är vi ju lediga =) Jahopp nu ska jag se  vart Jonas tog vägen. Heeejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0