7 veckor kvar...

Nu är det bara 7 veckor kvar till sommarlov och det känns jävligt bra! Det ska bli kul att börja gymnasiet och jag hoppas att det blir så också.  Det är ju lite sorligt att man inte kommer träffa de man går med nu mer sen, det är tråkigt eftersom vi är en så bra klass nu. Vissa har man ju gått med i 6 år nu och då känns det ju jobbigt. Men man får väl ta det och man kommer ju hälsa på dom och så i skolan sen dom som man går med i samma skola. Det blir säkert bra!

Dagen idag har varit bra och jag har gjort färdigt Jonas kalsonger, hihi. Dom blev fina men trycket blev bara lite utsmetat på några ställen. Men jag tycker dom blev rätt dugliga ändå! Usch jag blir så arg på vår so lärare, hon säger att vi ska prov 3 dagar innan? man hinner ju inte plugga på det lilla + att hon var sjuk i 1 vecka nu. Jag får snart utbrottet på henne asså. Men vi ska gå till rektorn nu någon dag för vi orkar inte ha det såhär längre. När jag kom hem så åt jag pannkakor och det var gott. Sen så åkte mamma och jag in till stan för att se om det fanns några jeans för det är hål i alla mina. Och jag hittade 2 par från Vero Moda. Men det kan ni få se imorgon och nu har jag precis tittat igenom lite på våra läxor. Jag tror att jag ska cykla till Jonas snart. Få se vad han säger om kalsongerna! höhö :) Puss !



Det står på rumpan,höhö.



Och detta är framsidan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0