2/4

Idag så har skolan varit rätt så seg, tråkiga lektioner. Men imorgon är det äntligen fredag och sen är det bara 4 dagar nästa vecka sen är det påsklov ! Ska bli så skönt. Idag ville jag övningsköra men blir inget igen för att mamma ska iväg så vi skulle ta det imorgon istället. Imorgon ska jag även till farmor :) det är iallafall något som kan göra mig glad nu. Sen hade det varit bra om någon ville äta mjukglass med mig men icke. Kanske ville Jonas sen men man vet aldrig.
Jag känner att jag fortfarande är lite ledsen sen igår för det mamma sa. Det är faktist inte så lätt som hon tror men jag får väl ta det antar jag.

Kommentarer
Postat av: Sara

men, sanna skulle ju ändå ha photoshop före mig ^^ men det är verkligen jättesnällt att jag får låna det :)

2009-04-02 @ 18:33:04
URL: http://insidesara.blogg.se/
Postat av: Anna

vad sa mamma?

2009-04-02 @ 21:47:33
Postat av: Caroline

att jag aldrig är hemma och att jag har flyttat igen å sånt.

2009-04-03 @ 07:34:11
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0