19/4

Idag så vaknade jag vid typ halv 9, tråkigt för det var sista sovdagen. Men då fick jag ju ut mer av dagen istället och det kan ju kanske vara positivt? Jonas och jag gick ut med Elias och Alva en stund och det var roligt för dom är så söta, hihi. Sen så skulle Jonas övningsköra och det gick bra tycker jag så då körde vi till ÖB samtidigt. Jag hade sett pärlor där i går som var fina så då köpte Jonas dom till mig för att jag är så söt nää men det är ju faktist vår 2 årsdag idag men vi ska inte göra något speciellt eller köpa något. Jag har inga pengar till det just nu, hehe. Men jag fick ju pärlor och sen får jag nöja mig med hans kärlek till mig, hiih:)  Det blir nog lite mys ikväll och en film. Jag har förresten precis övningskört också och det gick bra men det blev lite för mycket gas ibland, haha mamma är så söt ! ´men jag tänker inte skriva varför men hon är ju söt i vanliga fall med men nu menade jag i personligheten denna gången.

Igår så var kalaset okej, Stina och jag satt för oss själva och skrattade som vanligt :) Maten var jättegod och så var tårtan också. Det blev grillade flintastekar med olika smaker typ texmex, vitlök och lite så. Och till efterrätt blev det pinochiotårta och den är himmelskt god asså ! Men det var en trevlig kväll iallfall. Nu ska jag titta lite på tv, Puss !




Armbandet som jag gjorde av några pärlor, hehe :)

















Kommentarer
Postat av: tobias

Tja bli medlem här http://www.gratis5.se/user/register/tobias

man kan samla poäng o sedan få presentkort helt gratis :)

2009-04-19 @ 17:11:01
URL: http://www.gratis5.se
Postat av: Stina

Gör ett armband till mig? :D

2009-04-19 @ 17:41:46
URL: http://stinisstinis.blogg.se/
Postat av: Jonas

hihihhi <3 :)

2009-04-19 @ 18:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0