En skolvecka avklarad!

Sjukt skönt att den första riktiga veckan är över. Vi har redan haft 1 inlämningsuppgift,en redovisning och 2 andra läxor, på en vecka. Men det är väl det vi får ta nu, antar jag. Men det har gått bra :)
Har inte sovit så bra denna veckan, har vaknat flera gånger på nätterna och jag vet inte varför? Kan det vara för att man är stressad eller är det något annat? Jobbigt är det iallafall, kan nog inte riktigt slappna av ordentligt.
Jonas och jag tittar på fotboll, det är sverige-ungern och sverige leder?! Väldigt ovanligt men så kan det va, haha. Iallafall så ligger vi bara och myser och pratar lite skit, hihi :) Nu ska jag fortsätta titta, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0