Söndag

Idag är det konfirmation för min kusin Daniel. Lite drygt att sitta i kyrkan men det ska nog gå.
Min mage är helt cpig med, min medicin som jag fick på vårdcentralen som strular till det eller vad man ska säga,haha. Men det är lite bättre idag tror jag, hoppas det iallafall. Jag kan ju inte gå i skolan såhär iallafall.
Ska gå och möta Jonas sen så jag kan få min cykel eftersom jag cyklar till skolan. Han ska få låna min gamla mobil också för hans är cpig. Jag får ju inte mina fina godnatt sms längre för hans är cpig :( haha.
Nästa vecka ska vi ha prov i matte igen och jag har inte gjort nånting! Blää, hatar det och kommer säkert inte bli färdig med matten denna terminen. Får kanske sätta igång med den lite innan konfirmationen nu. Ska nog göra det!
Ha en fin dag :)

Kommentarer
Postat av: johanna vahlberg

Jäkla vilken Cpig söndag Caroline, du hann få me de tre gånger på ett inlägg, skickligt ;) <3

2010-05-16 @ 21:48:16
URL: http://vahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0