Onsdag

Idag så vaknade jag vid halv 7 och var jättepig, konstigt nog. Men jag lyckades nog somna om en kvart eller nåt innan jag skulle gå upp. Mamma och jag gick ut med hundarna och sen stack jag till skolan och hade idrott och engelska. Så det har varit en kort dag, vilket har varit skönt :) Annars idag har jag inte gjort så mycket, lagat mat och försökt hjälpa min bror med matten men jag hade tydligen inte gjort den delen så jag fattade ingenting. Inte för att jag hade räknat med att fatta ändå som det geni jag är, haha. Kommer få IG på fredag >.<
Idag har jag gått och oroat mig för Jonas, haha. Han har åkt upp till Stockholm med sin klass på klassresa. Vi är utan varandra hemma 2-3 dagar ibland men nu är han iväg så därför oroar jag mig? Hatar att jag alltid ska oroa mig för allting, men det går väl bort med tiden hoppas jag. Men nu ringde jag till han och han verkade ha kul och det var bra med han så nu mår jag mycket bättre, haha. Jag vet att jag är töntig men jag kan inte hjälpa det :)

Igår hade vi ju uppvisning för föräldrarna och det gick helt okej! Vi rappade och det var ju faktist det bästa på hela kvällen, enligt oss och föräldrarna :) Så det lyckades vi iallafall lite med. Jag skämdes ihjäl men jag har iallafall gjort det och gjorde det bättre än musikeleverna som inte änns vågade. Det är ingenting jag kommer att göra igen iallafall!

Imorgon så har vi sovmorgon och slutar tidigt! Vilken torsdag, nästan härligt ju. Sen på kvällen blir det att åka hem till pappa och fira han lite för han fyller år på fredag. Han fyller jämt så han ska ha fest på lördag så vi ska dit då också men min syster åker utomlands på fredag så vi firar han lite imorgon också.

Jag kanske lägger in lite bilder ifrån igår lite senare om jag orkar, haha.

Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0