Måndag

Idag så väckte mamma mig vid 7 för vi skulle ut med hundarna. Sen åt vi frukost och sedan åkte vi till vårdcentralen och tog blodprov. Sen cyklade jag till skolan, vilket var ganska onödigt. Vi hade inget foto så jag hade egentligen lika gärna kunnat vara hemma. Men jag fick iallafall lite motion, hehe.
När jag kom hem så bakade jag kolakakor och chokladsnittar. Kolakakorna ska vi ha till våran föräldrakväll imorgon. Vi ska tydligen gå modevisningen imorgon, trodde inte vi skulle göra det eftersom alla instrument är på scenen också. Men det går säkert bra antar jag. Sen ska vi rappa också ju, haha just nu känns det inte så bra. Vi kan inte änns låten riktigt och vi vet inte när vi ska börja rappa eller nånting. Jaja, det går säkert bra, annars får sig väl pubilken ett skratt. Fast det lär dom ju få ändå,haha.
Snart ska jag till Jonas och sova där för han åker ju på klassresa sen. Bara ett par dagar men ändå, haha :)


Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0