Fredag!

Vi har ingen matte idag så vi skulle haft sovmorgon. Men sen skickade en vän att vi skulle ha grafitti nu på morgonen så jag hoppas fan det är rätt nu. För jag behöver min sovmorgon.
Aja, men idag ska vi få betyg i foto och jag hoppas jag får MVG för annars börjar jag gråta eller nåt,haha. Så det hoppas jag att jag får,hehe.
Annars har vi inga mer lektioner idag, så det är med skönt men vi slutar ju vid 3 eller nåt.
Ikväll blir det myskväll med familjen, så det ska bli skönt att bara ta det lungt för imorgon vid halv 9 ska vi jobba! Vi ska spela wii med gamlingar och får 500 kr för 3 och en halv timme! Så det är perfekt för mig för jag behöver dom pengarna.
Nu ska jag se om Stina är färdig så vi kan cykla! =)


Ha en fin dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0