Skönt väder!

Det är så sjukt skönt väder ute, solen lyser och det är helt perfekt för att gå en runda med hunden :) Så jag gick med Bella en runda runt ån, tog 50 minuter så det är alltid något, inte mycket men lite iallafall =) Gud vad jag längtar till sommaren nu, det ska bli så skönt, man slipper ha på sig en massa kläder hela tiden för att inte frysa. Men jag känner att det är påväg nu! Ska se om mamma vill köpa kebab sen är så sjukt sugen på en kebabrulle med en massa sallad och god sås, jag borde få det eftersom jag är ute med Bella rätt ofta nu, höhö:)
Min lilla sötnos <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!



Vad händer hos dig ikväll?



Kram

2010-03-13 @ 19:31:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madde

Okej :) Jag har varit hos en kompis och kollat på melodifestivalen. Nu ska jag snart lägga mig för jag är riktigt trött. Sov gott!

2010-03-14 @ 00:06:12
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0