Skola igen

Nu är det snart skola igen och jag vill inte :( det är 7 minus ute och sen ska jag gå till ungdomsmottagningen vid 10 och sen ska jag gå tillbaka igen och ha 3 timmar hål! Usch, hatar denna dagen. Jag vill att det ska vara värmare på mornarna så man kan cykla nu. Hoppas det är värmare imorgon vid typ halv 10, eller det borde ju vara det? Men man vet aldrig, jag hoppas det så man kan cykla då iallafall. Nu på morgonen ska vi ha bild, vi håller på att bygga ihop en modell som vi kan visa upp där vi ska måla några väggar. Jag tycker det börja bli rätt drygt nu men det blev lite roligare när vi skulle använda oss av foton iallafall. Ska ta med fotona idag och se vad vår lärare tycker. Sen ska vi ha extra matte och sen foto! Jaja, jag ska nog överleva denna dagen också. Det är väl bara 3-2 veckor kvar till påsklov tror jag?

Ha en bra dag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0