Onsdag

Började vid 10 idag med idrott och det var roligare än vanligt idag :) Sen hade vi engelska där vi hade gamla nationella, lyssna delar. Därefter slutade vi, skönt att sluta tidigt en dag i veckan iallafall. Just nu håller jag på att koka potatis och snart ska jag börja steka hemma gjorda köttbullar! Mums, vad gott! Vid 6 tiden ska jag simma med Johanna och hennes lillebror, kanske Stina och Jonas skulle med också :)
Idag är det tredje dagen jag är utan godis! Trodde nästan jag skulle ge upp igår för Jonas satt och åt goda chips bredvid mig, men det gick galant!haha. Idag är jag lite sur, trött och har ont i huvudet kan nog vara sur pågrund av att jag inte får någon choklad :( Men nu ska jag inte skriva om det för då blir jag bara sugen, ska tänka på den goda maten jag ska äta istället! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0