Lyssna på Stina

Snart ska jag iväg och lyssna på Stina när hon ska spela fiol på kulturcentrum =) Det ska nog gå bra! Idag har jag varit i skolan hela dagen och haft det rätt roligt faktist :) Sista lektionen höll dock på att ta livet av mig, då var jag riktigt slö och trött. Har även haft ont i huvudet idag också, tog en tablett imorse och sen fick jag huvudvärk igen så jag tog en till för en stund sen. Det måste ju vara något på gång? typ en förkyldning, måste vara det. Johanna var ovanligt glad idag, hon har dansat, headbangat och skrattat hela dagen, haha :) Men det har varit roligt i skolan idag förutom dom tråkiga lektionerna. Nu ska jag gå på toa och sen göra mig färdig och åka :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja det har jag varit, men de va kul att dansa i mac rummer, ;) haha ! och Stina va jätte duktig,:D

2010-03-18 @ 21:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0