Lördag

Vaknade vid 8 idag med som vanligt på helgerna >.< Men jag vaknade iallafall med min sötnos :) Vi tittade på så ska det låta igår och sen Boot Camp. Filmen var rätt bra, den var tydligen baserad på verkliga händelser. Jag tycker den var riktigt hemsk, jag fattar verkligen inte att dom kan göra så mot barn? Föräldrarna lär ju känna sig som svin efter dom har kommit hem därifrån. Den slutade iallafall bra!

Idag så kommer Johanna och Stina till mig! Vi ska titta på Familjen Adams och Familjen Flinta, haha :D Dock var inte filmen i i Flinta så jag ska leta sen och se om jag hittar den, hoppas det! Den otecknade är ju så bra! Sen ska vi tjocka oss med massa godis :) Nu tror jag att jag ska gå och duscha lite och sen leta efter Flinta =)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna,

haha mycket bra filmer vi ska kolla på haha ! :)

Bra att de va den otecknade, :)

ses ikväll, <3

2010-03-20 @ 13:26:39
URL: http://vahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0