Karlssons

Har precis varit på Karlssons med familjen, haha. Drygt, finns ju ingenting där knappt :O Annars har jag bara spelat Wow, haha nööööördigt men det är rätt kul ibland faktist! Om man inte har något liv som jag typ.
Imorgon är det skola igen, hela det säger ju saken. Vill verkligen inte, det är sjukt tråkigt! Men det är lov om 2 veckor och det ska jag nog kunna genomlida skulle jag tro! Iallafall om mina fina vänner är i skolan :) Shit! Jag kom på att Johan falk är ikväll!! Så jävla bra, ska fett kolla på den, hade tänkt hyra dom filmerna jag inte har sett men nu verkar det som om dom ska visa resten på tv nu :) Blev fett glad när jag såg reklamen i veckan! Det ska jag göra ikväll och kanske vara med Jonas :)Nu ska jag laga mat!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0